Vaatluspraktika eneseanalüüs

http://htpraktika.wordpress.com/2013/09/20/vaatluspraktika-eneseanaluus/

Vaatluspraktika koha valisin nimelt sarnase asutuse, gümnaasiumi, et saada vastused oma küsimustele:  tööülesannete jagamine koolis, uurimistööde koostamise läbiviimine, Moodle keskkonna kasutamine, uue tehnika kasutamine, õpikeskkondade kasutamine. Sain palju praktilisi nõuandeid, mida saan kasutada oma töös. Väga oluline on kooli juhtkonna eestvedamine ja toetus. Hea näide oli, kuidas direktor ostis haridustehnoloogile iPadi, et tutvuda selle võimalustega, enne kui koolile osteti iPadide komplekt.

Sain kinnitust arvamusele, et haridustehnoloog on eelkõige uute projektide läbiviija ja õpetajate nõustaja-koolitaja. Liiga palju teisi tööülesandeid ei võimalda põhilisele keskenduda. Muudatuste elluviimine koolis on pikk ja järjekindel protsess, milleks on vaja palju kannatust ja külma närvi. Eelkõige peavad kõik õpetajad tahtma uuega kaasa minna. Tihtipeale jääb puudu nii ajast kui tahtmisest. Leian, et haridustehnoloogilised pädevused on arendatavad, eriti kui on, kelle poole pöörduda oma küsimustega.

Vaatluspraktika andis kindluse, et olen õigel teel. Minu teadmised ja oskused on piisavad, et neid edasi anda oma kolleegidele. Rohkem on vaja järjekindlust ja otsustavust muudatuste tegemisel, leida mõttekaaslasi. Sarnased probleemid on paljudes koolides, iseasi on, kuidas neid probleeme lahendada. Eesoleva praktika ajal püüan eelpraktikal saadud kogemusi rakendada.

One thought on “Vaatluspraktika eneseanalüüs

  1. Väga hea, Viive. On hea, et avastasid, et oled õigel teel :) Ehk oleks saanud pisut rohkem peatuda sellel, et kas märkasid enda puhul mõne pädevuse puhul arenenemiskohta. Aga siiski kena analüüs.

Vasta Kairit Tammets-le Tühista vastus

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga