5. nädala ülesanne – situatiivsus ja ankurdamine

Järg 5. ülesandele http://ifi7056.wordpress.com/2013/02/25/5-nadala-ulesanne-3/

Minu eelmisest postitusest jäi välja mängu ennemuistne analüüs. Lisan selle siia.

1. Millised on selles situatiivsust andvad elemendid?

a) Mängu kujundus: taluõued koos hoonetega ja kiviaedadega sarnanevad autentsele ennemuistsele olustikule. Laboründina lahendatud kujundus – meenutab tegelikkust, kui ei tea, kuhu peab edasi minema.
b) Millest teha ühepajatoitu, millised aedviljad vaja sinna lisada.
c) Kuidas lahti saada satikatest sahvris? – mäng, kus vaja eristada vasakut ja paremat nuppu.
d) Millisest teraviljast saab jahvatada kvaliteetset jahu?
e) Välkrehnung – põnevalt lahendatud matemaatikaülesanded: kivide veeretamine.
f) Märkmiku kasutamine, et vaadata juba eelnevalt lahendatud ülesandeid.

2. Kirjelda ühte ankurdamise näidet!

Leidsin järgmised õppijale relevantsed situatsioonid:
a) Üleannetud poisid on heasüdamlikud, aga laisad – mängija saab samastuda sulastega.
b) Õnnestunud tegelaste nimed: Kaera Jaan, Undo ja Reedo.
c) Kõuki võlusõnad “Sku-ellum-ava” tähendavad tagurpidi “Ava mulle uks!”

Mulle mäng meeldis, lahendasin kõik ülesanded ja sain üle 100 000 punkti. Soovitasin mängu ka 4. klassi õpetajatele.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga