ifi7053 õpileping

Kevad 2013 semestri õpileping aine “Digitaalsete õppematerjalide koostamine” sooritamiseks. http://oppematerjalid.wordpress.com/opijuhis/mis-on-opileping/

Teema: Mida ma soovin õppida? Mis valdkond?

Sõnastasin mind huvitava teema järgmiselt: Kvaliteetse õppematerjali koostamine ennastjuhtiva õppija õpiprotsessi toetamiseks.

Tutvusin algava kursuse teemadega: Õpiobjekti mõiste ja õppematerjalide levitamise vahendid, Õppematerjalide koostamise vahendid, Arvutipõhised testid, Uued tehnoloogiad õppematerjalide koostamiseks, Õppematerjalide autoriõigus, Allikmaterjalidele viitamine, Õppematerjalide kvaliteet.

Soovin saada vastuse küsimusele, mis teeb ühe õppematerjali õpilasele huvipakkuvaks ja kuidas luua sellist õppematerjali. Koolis sõlmitakse õpileping õpiraskustega õpilaste ja õpetaja vahel. Püüan jälgida, kuidas õpilepingu sõlmimine õppija ja juhendaja vahel mõjutab minu õpiprotsessi sel kursusel.

Eesmärgid: Mis on minu õpiprojekti eesmärgid? Miks ma tahan just seda teemat õppida? Mis sunnib mind seda õppima? Kursusel saadud teadmised on väga vajalikud, et luua ise digitaalseid õppematerjale ja soovitada õpetajatele õppematerjalide koostamise vahendeid.

  • Tutvun e-õpikute koostamisega.
  • Soovin tutvuda põhjalikult vähemalt ühe minu jaoks uudse vahendiga.
  • Tahan selgeks saada korrektse viitamise põhimõtted.
  • Valida magistritöö teema.

StrateegiadKuidas ma kavatsen oma eesmärgid saavutada?
Missugused tegevused ma pean läbi viima ja mis järjekorras?

  • Töötan läbi kursuse materjalid ja pean kinni kodutöö tähtaegadest.
  • Osalen kõigil kontaktseminaridel.
  • Tutvun iga teema teadusartiklitega ja valin välja mulle huvipakkuvad.
  • Jälgin rühmakaaslaste postitusi ja osalen aruteludes.
  • Osalen aktiivselt rühmatöös kursuse lõputöö tegemisel.

Vahendid/ressursidMissuguseid vahendeid ma kasutan eesmärkide saavutamiseks (inimesed, materjalid, tehnoloogia)? Kuidas ma neile ligi pääsen?

HindamineKuidas ma tean, et ma olen oma eesmärgid saavutanud? Kuidas ma hindan oma saavutusi? Mis tõestab seda?

  • Magistritöö teema on valitud ja kinnitatud.
  • Kõik kodutööd on sisukad ning õigeaegselt postitatud.
  • Viitan korrektselt allikmaterjalidele ja teen oma koolile uue viitamisjuhendi.
  • Loon ühe vahendi kohta juhendmaterjali.

Kursuse lõpus kirjutan õpilepingu põhjal refleksiooni.

Minu enesetutvustuse võib leida ajaveebis.

4 thoughts on “ifi7053 õpileping

  1. Tänan põhjaliku õpilepingu eest ja teretulemast kursusele! Oled püstitanud endale huvitava küsimuse. Ma loodan, et me jõuame kursuse jooksul üheskoos selle vastusele lähemale.

    Ma arvan, et õpilepingu kasutusvõimalused on väga laiad. Õpiraskustega õpilased on üks näide. Avatud õppimise juures peaks õppijal olema võimalik püstitada oma õpieesmärgid ning valida nende saavutamiseks teed ja vahendid. Igale õppijale õpilepingu meetod ei sobi, aga ma loodan, et see aitab siin kursust natukene suunata. Kursuse lõpus huvitaks mind, kas õpilepingust oli teile abi.

    Kui hakkad oma kooli viitamisjuhendit koostama, siis võta minuga ühendust. Ma saan oma materjale jagada, mida annab võib-olla aluseks võtta.

  2. Viive, oled juba tublisti arenenud, kui kirjutad: “Kvaliteetse õppematerjali koostamine ennastjuhtiva õppija õpiprotsessi toetamiseks”. Nii teaduslik lause! :-)

  3. Pingback: Kokkuvõte õpilepingutest | Digitaalsete õppematerjalide koostamine

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga