Õpikeskkonnad ja õpivõrgustikud

Paremate tulemuste saamine avatud õpihaldussüsteemide  puhul rajaneb pigem isiklikule kogemusele kui uurimusele. Kui toimub omavaheline kommunikatsioon nii õppijatel omavahel kui õppija õpetaja vahel on teadmiste hulk arvatavasti efektiivsem. Toimib arutelu suurema hulga inimeste vahel, kui suletud süsteemis.

Haridustehnoloogidel ongi arvatavasti üsna suur roll selles, et kaasata neid õpetajaid, kes vanas kinni. Samas on oluline  tehniliste vahendite olemasolu koolis. Kui arvutipark on aegunud, serverit pole, rääkimata muudest tehnilistest võimalustest (puutetahvel vms.), siis polegi väga millegagi tõestada, et vana hea kriidi-tahvli meetod tahaks midagi atraktiivset lisaks. Kuigi ma ei alahinda üldse kriiti-tahvlit.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga