Kodutöö: Probleemipüstitus

Koos Kärdiga sai välja mõeldud siis esimene veebikursus. Esimesed mõtted panime kirja juba ülikooli seinte vahel. Edaspidist koostööd tegime keskkonnas GoogleDrive ja kasutasime ka Skype`i. See oli hea, et järgmiseks kontakttunniks oli suur kondikava valmis. Tänu Kärdi tublile tööle kontaktpäeval, sai meie kursus üsna kobedaks. Õppematerjali teema: “Õpime poodlema.”
Õpieesmärk:  Õpetada 6.-7. aastastele lastele raha kasutamist igapäevaelus
Õpiväljundid:
Laps tunneb rahatähti
Laps rakendab omandatud teadmisi poes kauba eest maksmisega
Laps mõistab, et raha saab teenida tööd tehes
Matemaatilised oskused:
Arvutamine 10 piires
Mõisted suurem/väiksem
Osahulgad
Sihtrühma kirjeldus: 6-7 aastased lapsed, kes alustavad raha kasutamist igapäevaselt. Varasemalt on selged numbrid 12-ni (lähtuvalt õppekavast, reaalselt enamasti 100-ni); laps oskab arvutada 10 piires; töö, palga, raha ja poest ostmise teemat on varasemalt käsitletud vestlustes.
Käsitletavad probleemid:
1. Sõbrale sünnipäevakingi ostmine, lapsevanem annab lapsele selleks 5 eurot.
2. Kaspar tahab osta endale taskuraha eest koomiksiraamatut, mis maksab 6 eurot.
3. Laura soovib kahte küllatulevat mängukaaslast kostitada maitsvate kohvikukookidega.
4. Maria tahab mänguasja poest osta endale putukate uurimise komplekti, mis maksab 10eurot.

Ülesannete jada ja muu leiab koostöös Kärdiga valminud dokumendist.
Link GoogleDrive`is: SIIN

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga